CMD en samenleving

1. De student organiseert dat de doelgroep en de opdrachtgever actief betrokken zijn in het ontwerpproces om tot gezamenlijke (tussentijds) oplossingen te komen.

2. De student doorloopt op methodisch passende wijze het ontwerpproces en maakt de deelresultaten overdraagbaar.

3. De student onderbouwt gemaakte keuzes gedurende het ontwerpproces en maakt zichtbaar welke impact dat heeft op anderen.

4. De student reflecteert op hoe het eigen gedrag en dat van anderen bijdraagt aan een constructief groepsproces en het behalen van het gezamenlijke doel.

5. De student overtuigt de opdrachtgever dat het ontwerp een adequaat antwoord is op de vraag.

6. De student illustreert op basis van ontvangen feedback en eigen ervaring zijn ontwikkeling als ontwerper tijdens de voorgaande cursussen en verwerkt deze inzichten in de vernieuwde leerambities met bijpassende leerdoelen en koppelt hier concrete acties en relevante theorie aan.

7. De student identificeert de ontwikkeling van interactieve media en producten en diens rol in een bredere maatschappelijke en historische context.

flowersChallenge 1
flowersChallenge 10
flowersChallenge 100
flowersMediatijdlijn